1. - 4. klašu internāta skolotāju metodiskās komisijas sastāvs 2017./2018. mācību gadā
Larisa Zakrevska - metodikās komisijas vadītāja
Agnese Dzērve
Juta Krauja
Sandra Grāvīte
Gunita Mežule
Egita Eglīte
Zinaida Rumbeniece
Linda Ivanovska
Jana Frēliha
Evita Garsele
Ita Zalte
Ilze Tauriņa
Gunita Bajēre
Rudīte Orlova
Ruta Paegle
1. - 4. klašu internāta skolotāju metodiskās komisijas sastāvs 2016./2017. mācību gadā
Larisa Zakrevska - metodiskās komisijas vadītāja
Līga Zemīte
Evita Garsele
Ita Zalte
Egita Eglīte
Sandra Grāvīte
Ilze Tauriņa
Jana Frēliha
Gunita Mežule
Beāte Balode
Ruta Paegle
Līga Grāpeņa
Linda Ivanovska
1. - 4. klašu internāta skolotāju metodiskās komisijas sastāvs 2015./2016. mācību gadā
Larisa Zakrevska - metodiskās komisijas vadītāja
Evita Garsele
Daina Vadone
Egita Eglīte
Sandra Grāvīte
Zinaida Rumbeniece
Beāte Balode
Līga Zemīte
Linda Ivanovska
Gunita Mežule
Jana Frēliha
Ilze Tauriņa
Ita Zalte
Zoja Banga
Uldze Strazdiņa
1. - 4. klašu internāta skolotāju metodiskās komisijas sastāvs 2014./2015. mācību gadā
Larisa Zakrevska - metodiskās komisijas vadītāja
Gaida Stankeviča
Egita Eglīte
Sandra Grāvīte
Zinaīda Rumbeniece
Madara Vilne
Daina Vadone
Evita Garsele
Lija Ābele
Linda Ivanovska
Marita Tama
Viktorija Kelmere
Zoja Banga
Jana Frēliha
Ita Zalte
Asja Tauriņa
Gunita Dargeļe
Ineta Duģele
Rudīte Ortlova
Dace Sprince
Uldze Strazdiņa
Elīna Jefremova
Ginta Giruca
1. - 4. klašu internāta skolotāju metodiskās komisijas sastāvs 2013./2014. mācību gadā
Larisa Zakrevska - metodiskās komisijas vadītāja
Evita Garsele
Daina Vadone
Egita Eglīte
Sandra Grāvīte
Zinaīda Rumbeniece
Asja Tauriņa
Marita Tama
Gunita Dargeļe
Ita Zalte
Ineta Duģele
Guna Slaidiņa
Jana Frēliha
Madara Vilne
Viktorija Kelmere
Astra Hildebrante
Linda Ivanovska
Uldze Strazdiņa
Tatjana Lūkina
Ruta Ulme
Ginta Giruca
1. - 4. klašu internāta skolotāju metodiskās komisijas sastāvs 2012./2013. mācību gadā
Larisa Zakrevska - metodiskās komisijas vadītāja
Evita Garsele
Daina Vadone
Egita Eglīte
Gaida Stankeviča
Sandra Grāvīte
Zinaīda Rumbeniece
Lija Ābele
Marita Logina
Gunita Dargeļe
Dace Volksone
Ineta Duģele
Guna Slaidiņa
Sintija Lapsa
Asja Tauriņa
Zoja Banga
Jana Frēliha
Viktorija Kelmere
1. - 4. klašu internāta skolotāju metodiskās komisijas sastāvs 2011./2012. mācību gadā
Larisa Zakrevska - metodiskās komisijas vadītāja
Evita Garsele
Daina Vadone
Egita Eglīte
Gaida Stankeviča
Sandra Grāvīte
Zinaīda Rumbeniece
Lija Ābele
Marita Logina
Gunita Dargeļe
Dace Volksone
Ineta Duģele
Guna Slaidiņa
Sintija Lapsa
Asja Tauriņa
Zoja Banga
Jana Frēliha
1. - 4. klašu internāta skolotāju metodiskās komisijas sastāvs 2010./2011. mācību gadā
Evita Garsele – 1-1. klases internāta skolotāja
Daina Vadone – 1-1. klases skolotāja
Egita Eglīte – 1-2. klases internāta skolotāja
Sandra Grāvīte – 2. klases internāta skolotāja
Larisa Zakrevska (komisijas vadītāja) – 3. klases internāta skolotāja
Zinaida Rumbeniece – 3.klases skolotāja
Lija Ābele – 4.a klases internāta skolotāja
Sniedze Gubina – 4.a klases skolotāja
Baiba Šēnberga – 4.b klases internāta skolotāja
Asja Tauriņa – 4.b klases skolotāja
Guna Slaidiņa – 1./2.c klases internāta skolotāja
Jana Frēliha – 4. /7. c klases internāta skolotāja
Lolita Āboliņa – 4./7.c klases skolotāja
Zoja Banga – 4./7. c klases skolotājas palīgs
Prioritātes
- Stiprināt skolēnos patriotismu, sekmēt skolēnu nacionālās un valstiskās identitātes veidošanos, radot iespējas to apliecināt ikdienā un svētkos;
- Rosināt skolēnus aktīvai un radošai darbībai savas skolas, pilsētas, novada sabiedriskajā un kultūras dzīvē, apkārtējās vides izzināšanā un sakopšanā;
- Nodrošināt skolēniem iespējas iesaistīties tautas tradīciju un kultūrvēsturiskā mantojuma saglabāšanā, īstenojot interešu izglītības programmas un citas aktivitātes;
- Veicināt skolēnu izpratni un atbildību par saviem pienākumiem un tiesībām, sasniegumiem pašattīstībā un karjeras izaugsmē;
- Motivēt skolēnus iesaistīties labdarībā, apgūstot tādas ētiskās vērtības kā nesavtība, līdzjūtība un iecietība.
- Veicināt skolēnu uzvedību, labvēlīgu saskarsmi un sadarbību.
- Iesaistīt skolēnus skolas telpu estētiskā noformējumā.
Uzdevumi
- Veidot pozitīvu attieksmi pret mācību procesu un pilnveidot radošas darbības prasmes.
- Veidot skolēniem izpratni par skolas iekšējās kārtības noteikumiem un to iedzīvināšanu ikdienā skolā un internātā.
- Sekmēt apzinīgas disciplīnas veidošanos, mazinot izglītojamo disciplināro risku.
- Iesaistīt skolēnus izglītības interešu pulciņos un ārpusstundu pasākumos.
- Bagātināt skolēnu vārdu krājumu, attīstot leksiski un gramatiski pareizu valodu kā saziņas līdzekli.
- Audzināšanas procesā maksimāli veidot runas vidi.
- Nodrošināt tradīciju pārmantojamību, stiprinot skolēnos patriotismu par savu skolu, radot iespējas apliecināt to ikdienā un svētkos.
- Iesaistīt skolēnus skolas vēstures izpētē, pensionēto skolotāju apmeklējumos un intervēšanā, datu apkopojumā un prezentācijā.
- Motivēt skolēnus veikt pašnovērtējumu, paaugstinot viņu atbildību pret saviem mācību un ārpusstundu pasākumu sasniegumiem, spēju izkopšanu, savas personības izaugsmi.
Pārraudzība un atbalsts skolēniem
Atbalsts skolēniem ietver veselības aprūpi, drošību, sociālo palīdzību, atbalstu personības veidošanā un atbalstu mācīšanās procesā.
-
Mācāmstundu, dzirdes un skaņu pēcpusdienu nodarbību, ārpusklases lasīšanas nodarbību organizēšana, vērošana un analīze, veicinot savstarpējās pieredzes apguvi;
-
Skolas un 1. – 4. klašu MK organizēto pasākumu izvērtēšana un analīze, veicinot pasākumu kvalitāti un atbilstību skolēnu mērķauditorijas īpatnībām un interesēm, iesaistot skolēnus pasākumu analīzē;
-
Regulāra, sistemātiskā skolēnu izpētes un pašnovērtējuma veikšana, izvērtēšana un analīze;
-
Interešu izglītības pulciņu apmeklēšana;
-
Regulāra 1. – 4. klašu internāta guļamistabu, garderobes kārtības un tīrības pārraudzība, veicinot skolēnus rūpēties par savas vides sakoptību;
-
Guļamistabu kārtības konkursa organizēšana.
Dzirdes nodarbību uzdevums ir iepazīstināt skolēnus ar auss uzbūvi, skaņām un trokšņiem, dzirdes aparātu daudzveidību un uzbūvi. Sniegt skolēniem zināšanas par dzirdes aparātu lietošanu, kopšanu, glabāšanu. Iepazīstināt ar skolas dzirdes centra darbu, gadījumiem, kad jālūdz pedagogu palīdzību, ja dzirdes aparāts nedarbojas.
Skaņu pēcpusdienu nodarbībās skolēni nostiprina konkrētās skaņas izrunu pēc skolas vienotā skaņu režīma plāna.
Septembris – patskaņi
Oktobris – skaņa L
Novembris – skaņa T
Decembris – skaņa K
Janvāris – skaņa S
Februāris – skaņa Z
Marts – skaņa Š
Aprīlis – skaņa Ž
Maijs – skaņa C
Ārpusklases lasīšanās nodarbībās skolēni strādā ar paštaisītām grāmatām, kuras internāta skolotāju vadībā tika rūpīgi izstrādātas klasēs trīs gadu garumā, darbā iesaistot arī skolēnus, kuri zīmēja, krāsoja un noformēja grāmatas. Grāmatu klāsts ir pietiekami plašs: latviešu tautas pasakas, pasaules tautu pasakas, stāsti par bērniem. Ārpusklases lasīšanas nodarbību uzdevums ir pilnveidot skolēnu lasīšanas prasmes, lasāmā teksta izpratni, prasmi atbildēt uz jautājumiem, attēlot sižetu zīmējumos.
1. - 4. klašu skolotāju metodiskā darbība un pasākumi 2010./2011. mācību gadā.